8 Vedlegg – nynorsk

Standardmalar til prosjektmappe: praktiske gjeremål

Vedlegg 1 Hugseliste for prosjektmappe

Vedlegg 2 Arbeidsfordeling ved administrasjon av kurs som ikkje gir formell kompetanse

Vedlegg 3 Arbeidsfordeling ved administrasjon av kurs som gir formell kompetanse

Vedlegg 4 Arbeidsfordeling og rutinar ved oppretting av avtalar

Vedlegg 5 Avtale mellom fagleg ansvarleg instans og administrativ instans

Vedlegg 6 Sjekkliste for fagleg ansvarleg

Vedlegg 7 Føring av reiseutgifter

Vedlegg 8 Tinging av hotell, møterom, måltid osv.

Vedlegg 9 Reiserekning frå kursdeltakar

Vedlegg 10 Arbeidsfordeling og rutinar for eksamen

Standardmal for søknadsskjema

Vedlegg 11 Søknadsskjema

Brevmalar

Vedlegg 12 Stadfesting på motteken søknad

Vedlegg 13 Stadfesting på tildelt plass

Vedlegg 14 Studiekontrakt

Vedlegg 15 Ventelistebrev

Vedlegg 16 Avslagsbrev

Vedlegg 17 Brev om semesteravgift og studiebevis

Vedlegg 18 Brev om oppmelding til eksamen

Vedlegg 19 Påminningsbrev

Vedlegg 20 Brev om eksamensavvikling

Vedlegg 21 Brev til fagleg ansvarleg om arbeidsfordeling til eksamen

Malar for evalueringsskjema

Vedlegg 22 Omfattande evalueringsskjema

Vedlegg 23 Enkelt evalueringsskjema

Rettar og plikter

Vedlegg 24 Etterutdanning, rettar og plikter

 


Vedlegg 1

Hugseliste for prosjektmappe

 

Prosjektnr. og -namn:

 

Prosjektansvarleg:

 

Tlf.

Prosjektmedarbeidar:

 

Tlf.

Fagleg ansvarleg:

 

Tlf. Faks:

Kursdato:

 

Kurslokale:

 

 

Arbeidsoppgåver

Dato

Sign.

Marknadsføring

 

 

Arbeidsavtalar

 

 

Utarbeidd budsjett og arkivert det i kurspermen

 

 

Ført oversikt over flybillettar og reiserekningar frå kursdeltakarane (vedlegg 4)

 

 

Sjekka at kursinntektene er tekne med

 

 

Kontrollert at alle rekningane er komne inn

 

 

Sytt for at alle utgifter er førte i rekneskapen

 

 

Kontrollert rekneskapen mot budsjettet

 

 

Hatt møte med fagleg ansvarleg

 

 

Laga mappe til fagleg ansvarleg

 

 

Motteke sjekkliste og kursprogram frå fagleg ansvarleg

 

 

Sendt stadfesting på at vi har motteke søknadene

 

 

Oppretta kurset i database

 

 

Registrert søknadene i database

 

 

Prioritert kven som får gå på kurset

 

 

Skrive ut giro

 

 

Sendt tinging på hotell og reiser + fått stadfesting frå reisebyrået

 

 

Sendt ut stadfestingsbrev med giro og studiekontrakt

 

 

Sendt ut ventelistebrev og avslagsbrev

 

 

Registrert innbetalingane i database

 

 

Tinga kurslokale/rom

 

 

Tinga mat

 

 

Laga deltakarmapper

 

 

Motteke frammøteliste frå fagleg ansvarleg

 

 

Skrive kursbevis

 

 

Sendt ut kursbevis

 

 

Sjekka at alle har betalt kursavgifta

 

 

Purra på ikkje betalt kursavgift

 

 


Vedlegg 2

Arbeidsfordeling ved administrasjon av kurs som ikkje gir formell kompetanse

Kursnamn og prosjektnummer:

 

Oppgåve

Ansvarleg

Marknadsføring

 

Arbeidsavtalar

 

Lage prosjektmappe

 

Prosjektmappa skal oppbevarast hos:

 

Utarbeide budsjett og arkivere det i kurspermen

 

Føre oversikt over flybillettane og reiserekningane til kursdeltakarane

 

Sjekke at kursinntektene kjem inn

 

Kontrollere at alle rekningar kjem inn

 

Sjå til at alle utgifter blir førte i rekneskapen

 

Kontrollere rekneskapen mot budsjettet

 

Møte med fagleg ansvarleg

 

Lage mappe til fagleg ansvarleg

 

Motta sjekkliste og kursprogram frå fagleg ansvarleg

 

Sende stadfestingsbrev på at vi har motteke søknadene

 

Opprette kurset i database

 

Leggje søknadene inn i ein database

 

Prioritere kven som får gå på kurset

 

Skrive ut giro

 

Sende ut skjema for skriftleg stadfesting på at dei skal delta på kurset

 

Sende tinging til reisebyrå

 

Sende ut stadfestingsbrev med giro og kursprogram

 

Sende ut ventelistebrev og avslagsbrev

 

Registrere innbetalingane i ein database

 

Tinge mat

 

Tinge rom

 

Lage deltakarmapper

 

Sende deltakarmapper og frammøteliste til fagleg ansvarleg

 

Motta frammøteliste frå fagleg ansvarleg

 

Skrive kursbevis

 

Sende ut kursbevis

 

Sjekke at alle har betalt kursavgifta

 

Purring på ikkje betalt kursavgift

 

 


Vedlegg 3

Arbeidsfordeling ved administrasjon av kurs som gir formell kompetanse

Kursnamn og prosjektnummer:

 

Oppgåve

Ansvarleg

Sende brev til institutt/avdeling om fagleg ansvar

 

Marknadsføring

 

Arbeidsavtalar

 

Lage kursperm

 

Kurspermen skal oppbevarast hos

 

Utarbeide budsjett og arkivere det i kurspermen

 

Føre oversikt over flybillettane og reiserekningane til kursdeltakarane

 

Sjekke at kursinntektene kjem inn

 

Kontrollere at alle rekningane kjem inn

 

Sjå til at alle utgifter blir førte i rekneskapen

 

Kontrollere rekneskapen mot budsjettet

 

Møte med fagleg ansvarleg

 

Lage mappe til fagleg ansvarleg

 

Motta sjekkliste og kursprogram frå fagleg ansvarleg

 

Sende frammøteliste og deltakarmapper til fagleg ansvarleg

 

Sende brev til søkjarane om at vi har motteke søknaden

 

Skrive og sende ut studiekontrakt

 

Sjekke at søknadene er rett utfylte, at dokumentasjon på generell studiekompetanse er lagd ved, og at studiekontrakt er i orden

 

Opprette kurset i ein database

 

Registrere søknadene i databasen

 

Prioritere kven som får gå på kurset, venteliste og avslag

 

Skrive ut giro

 

Sende søknadene og databaseliste til studieadministrasjon for behandling av generell studiekompetanse

 

Skrive og sende brev med giro og program for kurset

 

Sende ut ventelistebrev og avslagsbrev

 

Registrere innbetalingane i databasen

 

Skrive og sende ut brev med registerkort og giro for semesteravgift og sende ut brev om generell studiekompetanse

 

Registrere i databasen om dei har generell studiekompetanse eller ikkje

 

Reservere rom

 

Tinge undervisningsrom og datalab

 

Sjekke brukarstatusen til studentane på datalab

 

Nøkkelkort/nøkler og passord til studentane under samlinga

 

Tinge mat

 

Reservere plass på utestad for fellesmiddag

 

Lage deltakarmapper

 

Purre på ikkje betalt kursavgift

 

Søkje studieadministrasjonen om å få avvikle lokal eksamen

 

Skriftleg kontakt med lokal eksamensarrangør

 

Første eksamensbrev til studentane

 

Sjekke eksamensoppmeldingane og eventuelt sende ut purrebrev

 

Sende eksamensoppmeldingane til studieadm.

 

Skrive brev til institutt/avdeling om eksamen

 

Sjekke med studieadministrasjon om eksamen

 

Andre eksamensbrev til studentane

 

Sende karakterutskrift, "strykbrev" og eventuelt kursbevis

 

Skrive kursbevis

 

Arkivere sensurlista

 

Handsame eventuelle klager/grunngivingar for karakteren

 

Sjå til at det blir arrangert eksamen i 2. semester rett etter at det har vore arrangert "avslutningseksamen" for kurset (dersom det er behov for det)

 

 


Vedlegg 4

Arbeidsfordeling og rutinar ved oppretting av avtalar

 

Arbeidsoperasjon

Ansv.

Frist

1

Kor mange eksemplarar osv.:

 

Avtalar med eksterne firma, organisasjonar og institusjonar, og åå same måte avtalar med institutt og senter ved ..........., skal utformast i to likelydande eksemplar. Dersom avtalen er skriven på fleire ark, skal desse nummererast slik: "side x av y" (der "y" er totalt sidetal).

 

 

2

Fordeling av kopiar:

 

Avtalepartnar har sjølv att den eine originalen, og ......... den andre ......... tek .. kopiar og sender så originalen til hovudarkivet ved

Dei tre kopiane skal fordelast slik:

  • Ein kopi til
  • Ein kopi til
  • Ein kopi til

 

 

3

Innhald i avtalen:

 

 

a)

Avtalen skal minst omfatte dette:

Ei innleiing om formålet til og omfanget av samarbeidet.

 

 

b)

Ein klar definisjon av ansvarsområdet og oppgåve-fordelinga til partane, både i forhold til den andre parten og i forhold til tredjemann.

c)

Eventuelle avgrensingar i dette ansvaret, som t.d. ein force majeure-klausul eller ein avtale om ei viss minste oppslutning før eit tiltak blir sett i verk.

d)

Ein framdriftsplan (eventuelt med reglar om kva som skal skje dersom den ikkje blir gjennomført). Framdriftsplanen bør omtale alle milepålar som er viktige for den totale framdrifta.

e)

Klare reglar om økonomiske forhold som t.d. kostnads- og/eller inntektsdeling eller betaling for tenester.

4

Signering av avtalen:

 

Avtalen skal frå begge partar si side underskrivast av dagleg leiar eller ein annan person som har den nødvendige fullmakta. Når avtalen blir underskriven, skal dei som skriv under, samtidig sjølve skrive på initialane sine på kvar side.

 

 

5

Avtalar med enkelt-personar:

 

Rutinane ovanfor skal brukast så langt dei passar også når ....…… inngår avtale med ein enkeltperson (t.d. ein foredragshaldar). I tillegg til dei punkta som er nemnde ovanfor, gjeld dette:

 

 

a)

Dersom det blir avtalt at avtalepartnar skal motta honorar for desse tenestene, og vedkommande ikkje er sjølvstendig næringsdrivande (registrert firma), skal det gå fram av avtalen at skattetrekk skal skje slik det går fram av skattesetelen til vedkommande.

b)

Avtalen skal, dersom det er aktuelt, ha med reglar om rettar til eventuelle åndsverk.

 


Vedlegg 5

Avtale mellom fagleg ansvarleg eining og administrativ eining

Samarbeid om kurset ...................... på oppdrag frå ........................... mellom .............................. (fagmiljø) og .............................. (administrativ eining)

Ansvars-, arbeids- og inntektsfordeling mellom avdeling for ................................... (fagleg eining)og ..................................................... (admininstrativ eining) fordeler seg på denne måten:

Avdeling for ………………………….. forpliktar seg til

Avdelinga får for dette overført ......................... kr. I tillegg blir det overført ........................... kr til dekking av administrasjonsutgifter og indirekte kostnader i samband med kurset. Overføring skjer i samband med innbetalingsratane til oppdragsgivaren. Avdelinga ordnar i tillegg intern sensur etter høgskolesatsane. Dette arbeidet blir lønt særskilt frå studieseksjonen v/kurskontoret.

.......................................... (administrativ eining) forpliktar seg til

 

_________________ (stad og dato) __________________(stad og dato)
_________________(fagmiljø) ____________________________(administrativ eining)

Vedlegg 6

Sjekkliste for fagleg ansvarleg

Fyll ut og returner innan ei veke til ...................................(administrativ eining)

 

Kursnamn:  

 Dato:
  • Desse romma er tinga:
  • Det er ikkje tinga kursrom (dersom det er spesifikke ønske om stad og rom, så skriv dette.)

Kva slags utstyr trengst i kurslokalet? (t.d. overhead, flippover, video)

 

Vi tingar mat, nemn tidspunkt for

  • kaffipausar:
  • lunsj:
  • eventuelt andre måltid:

______ Eg har lagt ved endeleg kursprogram

_______ Eg har lagt ved førebels kursprogram

 

Innkjøp/innhenting av bøker/artiklar

Skriv forfattar, tittel, eventuelt tidsskrift, bind/utg.år, ISBN, kor mange eksemplar, kor mange sider

 

 

 

Kopiering, oppgi kor mange eksemplar:

Skal det lagast eit kompendium til kursdeltakarane

  • Ja
  • Nei

Er det ordna med løyve til kopiering av åndsverk med opphavsrettar?

(Dersom ikkje, ordnar vi dette?)

  • Ja
  • Nei

 

Er det noko deltakarane bør skaffe eller førebu seg på før kurset?

(dette opplyser vi om i brev til deltakarane.)

 

  • Kursbevisa kan underskrivast ved SEU på vegner av meg
  • Eg ønskjer å underskrive kursbevisa sjølv

 

Dersom du ønskjer at vi skal tinge flybillettar og/eller hotell til deg og eventuelt andre foredragshaldarar, gjer vel å fylle ut tingingsrubrikken nedanfor:

 

Namn

Stad (frå/til)

Dato

Klokkeslett

Flybillett tur

 

 

 

 

 

 

 

 

Flybillett retur

 

 

 

 

 

 

 

 

Flytaxi tur

 

 

 

 

 

 

 

 

Flytaxi retur

 

 

 

 

 

 

 

 

Skal det tingast hotellrom?

  • Ja
  • Nei

 

Diverse:

(Mellom anna namn og adresse på andre involverte fagfolk)

 

 

_______________ Stad og dato __________________ Underskrift

Vedlegg 7

Føring av reiseutgifter

Kursnamn og prosjektnummer: ...................................

Dato for samling: ..................................

Motteke faktura frå reisebyrå

 

Reisebyrå

Namn

Sum

Dato attestert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motteke reiserekning frå deltakarar

 

Namn

Sum

Dato attestert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vedlegg 8

Tinging av hotell, møterom, måltid osv.

Kursnamn:

Vi ønskjer å reservere/tinge dette:

Hotell

Tal på rom: ________Enkle: _______ Doble: _________

Med frukost: _____________ utan frukost:___________

Prisklasse: ________

Dato frå _________ til __________

Totalt tal på døgn: ________

Siste frist for kursdeltakarane for å tinge rom: ____________

 

Møtelokale

Konferansesal til kor mange personar: ______________

Møterom til kor mange personar: ______________

Kor mange grupperom: ______________

Utstyr i møtelokala:

 

 

 

 

Måltid

Lunsj: ____________________

Middag: __________________

Kaffi: ____________________

Diverse: __________________

 

Tinging av billettar/diverse

 

 

 

 

 

___________Dato ______________Underskrift

Stadfesting frå

Hotell

Møtelokale

Måltid

Tinging av billettar/diverse

 

 

__________ Dato __________________ Underskrift

Vedlegg 9

Reiserekning frå kursdeltakar

Namn:

Fødselsnummer (11 siffer)*:............................ Kontonr.: ..................................

Privatadresse: ...........................................Postnr./-stad:........................................................

Tilsett ved: ............................skole ...................................................... kommune

Deltakar ved: "......................................................"

Kursstad: ........................................... Tidspunkt: .................................................

Billettar: Berre godkjende utgifter blir refunderte og skal førast opp – sjå baksida av skjemaet. Ved flyreise skal flybillettstamma leggjast ved. Utgifter under kr 75,– blir ikkje refunderte.

Reisespesifikasjon:

 

 

 

 

Frå

Til

 

 

 

Dato

Kl.

Stad

Stad

Kl.

Skyssmiddel

Sum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sum

 

 

______________ Stad og dato _________________ Underskrift kursdeltakar

 

Reiserekninga er i samsvar med retningslinjene.

 

______________ Stad og dato _________________ Underskrift kursleiar

Reiserekninga skal sendast til:

 

 

*) Reisestipend er lønnsoppgåvepliktig, jf. likningslova § 6.2. Dermed er det ei plikt for arbeidsgivaren å gi opp personnummer til skattestellet ved utbetaling av honorar.


Vedlegg 10

Skjema for eksamensrutinar

 

Arbeids-operasjon

 

Ansv.

Frist

1

Fastsetjing:

Tid for eksamen blir fastsett. (Eksamensdato er heretter kalla "Dag 1".)

 

Dag 1 ÷ 90

2

Melding til eksamen:

syter for at studentane får tilsendt "Skjema for melding til eksamen". Meldingskjema skal returnerast til , som sender dei samla til

 

Dag 1 ÷ 60

Oversikt over eksamensdato og eksamensansvarlege ved studiestadene blir lagd ved.

Dag 1 ÷ 45

3

Utsending frå student-kontoret:

sender "Innføringsark til eksamen" til eksamens-institusjonane.

 

Dag 1 ÷ 30

sender "Inspeksjonshonorarskjema" til eksamens-institusjonane.

Dag 1 ÷ 30

sender lister over eksamenskandidatar til

Dag 1 ÷ 30

sender eksamensprotokoll til

Dag 1 ÷ 30

4

Utsending til studentane:

Når lister over eksamenskandidatar er mottekne og kandidatane dermed er godkjende av , sender ut informasjon om eksamensstad, nøyaktig tidspunkt osv. til alle kandidatane.

 

Dag 1 ÷ 15

5

Utsending til eksamens- institusjon:

sender brev til faglærarane/administrasjonen ved eksamens-institusjonane. I brevet blir det informert om kva reglar som gjeld for den lokale eksamensavviklinga.

 

Dag 1 ÷ 15

sender eksamensoppgåver til eksamensinstitusjonane.

Dag 1 ÷ 15

sender eksamenskandidatlister til eksamensinstitusjonane.

Dag 1 ÷ 15

sender eksamensprotokoll til eksamensinstitusjonane.

Dag 1 ÷ 15

6

Retur frå eksamens-institusjon:

Eksamensinstitusjonane sender eksamensprotokollane i retur til påført karakterar.

 

Dag 1 + 15

Eksamensinstitusjonane sender inspeksjonshonorarskjema i retur til

Dag 1 + 15

7

Kontroll:

kontrollerer at eksamensprotokollane er påførte karakterar og sender dei til

 

Dag 1 + 30

kontrollerer at inspeksjonshonorarskjema er rett utfylte med m.a. fødselsnummer og timetal, og at kopi av skattekort ligg ved. ............. attesterer skjema og sender dei vidare til ................. for tilvising.

Dag 1 + 30

8

Karakter-utskrift:

lagar karakterutskrifter og sender dei til

sender karakterutskriftene til studentane.

 

Dag 1 + 45

Dag 1 + 60

9

Arkivering:

syter for arkivering av eksamenssvara og kandidatlistene. Kandidatlistene blir lagde i éin perm for kvart fakultet. Eksamensprotokollane blir også lagde i éin perm for kvart fakultet.

 

Dag 1 + 45

 


Vedlegg 11

Søknadsskjema

Søknaden skal sendast til:

Sjå baksida for informasjon om: Opptakskrav til kompetansegivande kurs
Studieturar

Fyll ut eitt søknadsskjema for kvart kurs. Kopier dette skjemaet dersom du ønskjer å søkje på meir enn eitt kurs.

Kursnamn:

Namn:

Adresse:

Postnr.: .............. Poststad:

Telefonnr. på jobb:

Telefonnr. heime:

E-post:

Fødselsnr. (11 siffer):

 

For alle kurs og studieturar:

Kryss av kvar du er tilsett: ............ Barneskole .................. ungdomsskole ............... vidaregåande skole ............ anna

Namn på arbeidsplass/skole:

Undervisningsfag:

Utdanning:

Har du søkt på dette kurset tidlegare og ikkje fått plass? Ja, eg søkte i ..............................

For kompetansegivande kurs (kryss av):

Nokre studentar vil gjerne samarbeide med andre som også tek dette kurset, og ønskjer å få oppgitt namn og adresse til andre studentar.

 

______________________ Stad og dato ______________________________________ Underskrift

 

Kurs som gir formell kompetanse – opptak til studiet

Opptakskrav

Det er ingen formelle krav for å bli teken opp til studiet, men for å melde seg til eksamen krevst det dokumentert generell studiekompetanse. All dokumentasjon i samband med generell studiekompetanse må sendast inn saman med søknaden. Søknad og dokumentasjon må sendast i posten eller leverast direkte. Det er ikkje høve til å nytte telefaks eller elektronisk post.

Generell studiekompetanse

Generell studiekompetanse får du ved å ta anten examen artium, økonomisk gymnas, 3-årig vidaregåande skole på allmennfagleg studieretning eller handel og kontor. 3-årig vidaregåande opplæring etter Reform 94 blir godkjend når krav til fag er oppfylte i høve til gjeldande forskrift. Andre 3-årige utdanningsløp i vidaregåande skole blir godkjende når dei same fagkrava er dekte innanfor eller i tillegg til utdanninga. Desse faga er: norsk (14), engelsk (5), matematikk (5), naturfag (5), samfunnslære (2) og nyare historie (4). Faga må vere tekne i allmennfagleg studieretning eller i studieretning for allmenne, økonomiske eller administrative fag med karakteren 2 eller betre. Timetal per veke står i parentes.

Andre utdanninger som t.d. fag-/svennebrev, kan også, saman med dei seks nemnde faga, godkjennast som generell studiekompetanse. Dette gjeld også for alder (minst 23 år) kombinert med 5 års praksis. Internasjonal Baccalaureate og enkelte nordiske utdanningar kan også gi generell studiekompetanse. I tillegg kan generell studiekompetanse godkjennast dersom ein har teke eksamen på høgskole eller universitet i studium av minst 2 års lengd eller to 1-årige studium. Slik godkjenning kan du få etter individuell vurdering. Utanlandsk utdanning kan også dekkje krava til generell studiekompetanse etter nærare retningslinjer.

Dokumentasjon

Som dokumentasjon på generell studiekompetanse må du leggje ved attesterte kopiar av vitnemål frå utdanninga di (sjå over) og eventuelt immatrikuleringsbevis frå norsk universitet eller vitskapeleg høgskole. Dersom du ønskjer å søkje om vurdering av studiekompetansen din, ber vi deg leggje ved attesterte kopiar av alle vitnemåla for utdanninga di og attestar for praksis/yrkeserfaring. Dersom du har skifta namn og nokre eller alle vitnemåla/attestane dine viser eit anna namn enn det du har i dag, må dokumentasjon på namneendringa leggjast ved (t.d. namneløyve, vigselattest o.l.).

Kopiane må vere attesterte

Alle vedlegg til søknaden din må vere attesterte. Med attestering meiner vi stempel og underskrift frå offentleg kontor som stadfester rett kopi. Stempelet må vise kva for offentleg kontor vedkom-mande som stadfester rett kopi, arbeider ved. Kopiar av vitnemål må takast av originalvitnemålet og ikkje av tidlegere attesterte kopiar. Stempel og underskrift må vere originale, og du kan da ikkje sende inn kopiar av eit attestert vitnemål. Derfor kan heller ikkje telefaks eller elektronisk post nyttast. Dersom papira dine ikkje er rett attesterte, risikerer du at søknaden din ikkje blir handsama.

Studieturar

Dersom du får plass på ein av studieturane våre, krevst det full deltaking frå start til slutt, inkludert forkurs, oppfølgingskurs og alle fellestiltak. Ekstra utgifter som kjem til ved t.d. avbroten studietur eller andre forhold som skuldast eiga aktlaus åtferd, må deltakaren sjølv koste. Deltakarane er sjølve ansvarlige for å teikne reiseforsikring.

 


Vedlegg 12

 

Til søkjar på kurs

Søknad som gjeld "kursnamn"

Vi stadfester med dette at vi har motteke søknaden din på kurset som er nemnt ovanfor. Du vil høyre nærmare frå oss etter at søknadsfristen er gått ut.

 

Med vennleg helsing


Vedlegg 13

Til søkjar

"Kursnamn"

Vi har gleda av å melde frå om at du har fått plass på kurset som er nemnt ovanfor, i tida .........

Vi ber om at du innan ............. stadfester at du tek plassen. Det gjer du ved å betale inn kursavgifta på kr ………,– på post-/bankgirokontonr. Ver vennlig å bruke innbetalingsblanketten som ligg ved. Dette blir sett på som ei bindande påmelding, det vil seie at vi normalt ikkje refunderer noko av kursavgifta.

Kurset blir arrangert av ............ , i samarbeid med

Kurset startar vekedag ......... , kl. .............. Registrering og utdeling av kursmapper skjer
frå kl. ................... Kursstad er ...................... Sjå kartskissa som ligg ved.

Vi har reservert ein del rom på ..................................................(overnattingsstad med adresse) Prisen for eit enkeltrom per døgn er kr ...... ,– inkludert frukost. Dersom du ønskjer hotellrom, må du kontakte ............................... (namn på reisebyrå), telefaks: .............., telefon: ........... Du må opplyse om at du skal delta på kurset ............................................................................................. (kursnamn). Dette må du gjere innan vekedag ....................................

Du kan også tinge reisa di hos ....................... (namn på reisebyrå). Byrået kan ha høve til å gi deg ein del rabatt på t.d. flybillett. Adresse, telefaks og telefonnr., sjå avsnittet ovanfor. Dersom du skal tinge billettar der, må du opplyse om at du skal gå på kurset …………… (kursnamn).

Studiekontrakt (ved "lukka kurs")

Vi legg ved studiekontrakt i to eksemplar. Du må lese han nøye, skrive under på han og returnere det eine eksemplaret til oss innan .............. . Vi gjer merksam på at du kan miste plassen på kurset dersom du ikkje returnerer studiekontrakten innan den oppgitte datoen.

Studiemateriell og pensumlitteratur

Studiemateriell blir sendt ut når kursavgifta er betalt. Studiemateriellet er: .................................................... .

Pensumlitteraturen må du tinge sjølv. Du finn bokliste og boktingingsliste i ..................................... , som du har motteke tidlegare.

Studiehandboka

I studiehandboka finn du reglement, forskrifter og mykje anna nyttig informasjon, som t.d. orientering om kva eit vekttal er, kvar du finn studierettleiarane, osv. Noregs teknisk-naturvitskapelege universitet går ut frå at du som student sjølv syter for å vere informert om alle forhold som står omtalt i siste utgåva av studiehandboka.

Hjarteleg velkommen til kurset!

 

Med vennleg helsing


Vedlegg 14

Studiekontrakt

 

"Kursnamn"

Kostnader

Kursavgift kr ..................

Pensumlitteratur kjem i tillegg, sjå ...............................

For kursavgifta får du denne studiepakka:
(t.d. studieturar, reise, opphald, materiell osv.)

 

 

Føresetnader for deltaking på studieturen

__________________Dato ____________________________ Sendar

 

 

__________________ Stad og dato _______________________ Namn m/blokkbokstavar ____________________ Underskrift


Vedlegg 15

Til søkjar

 

 

 

"Kursnamn"

Det melde seg ..... søkjarar til dei ..... plassane vi har til rådvelde.

Du står førebels som nummer på ventelista.

Dei som har fått tildelt plass på kurset, har fått frist til ......... på å stadfeste om dei tek plassen. Det vil da eventuelt bli gitt plass til søkjarar som står på ventelista, og du vil i tilfelle få melding så snart som råd.

 

Med vennleg helsing


Vedlegg 16

Til søkjar

 

 

 

"Kursnamn"

Det melde seg ....... søkjarar til dei plassane vi har til rådvelde.

Du kom dessverre ikkje med denne gongen. Vi takkar for interessa du viste, og vi ønskjer deg velkommen med ein søknad ved eit seinare høve.

 

Med vennleg helsing


Vedlegg 17

Semesteravgift og studiebevis

 

Det er slik at du må betale semesteravgift for kvart semester kurset strekkjer seg over. Vi legg ved registerkort og giro for innbetaling av semesteravgift. Du må gjere dette innan .................... :

Du må fylle ut registerkorta sjølv om du har registrert deg ved eit anna universitet, men du fyller berre ut eitt registerkort for ............................... per semester.

Bevis på at du er student

.................................... skriv ikkje ut studiekort med bilete til fjernundervisningsstudentar, men dersom du ønskjer eit bevis på at du er student, t.d. for å få moderasjon på NSB o.l., gjeld desse tre tinga til saman som studiekort:

 

Med vennleg helsing


Vedlegg 18

Til deltakar

 

 

"Kursnamn" – eksamen

Det blir eksamen i .................... på denne datoen/desse datoane: .................................... , kl. 09.00 – ....................

Oppmelding til eksamen

Fristen for å melde seg opp til eksamen er: ............................... Du må gjere dette for å melde deg opp til eksamen:

Eksamensmelding, registerkort og kopi av kvitteringa for betalt semesteravgift skal sendast til ....................................., ved ............................ innan ..........................

I god tid før eksamen får du tilsendt ei stadfesting på tid og stad for eksamen, ei kvittering for at du er oppmeld til eksamen, og ein del av registerkortet (semesterkortet), der det er kvittert for at du har betalt semesteravgift. På semesterkortet står studentnummeret ditt. Studentnummeret er din anonyme identifikasjon til eksamen og ved sensur.

Utsett prøve

For dei som har sjukdomsforfall til eksamen, legitimert med legeattest, blir det arrangert utsett prøve ved den ......................................... Som vedlegg finn du reglane for å gå opp til utsett prøve.

Spesielle behov til eksamen

Dersom du har behov for spesielt tilrettelagd eksamen, ringjer du eksamenskontoret innan ..................

Informasjon om eksamen

Eksamensform:

Eksamenslengd:

Språk:

Faglege krav:

Karakterskala:

Hjelpemiddel til heile/delar av eksamen:

Kor mange gongar kan du gå opp til eksamen på dette kurset?

Du har rett til å gå opp til eksamen ein gong, det vil seie den ordinære eksamen den ................ , eller ..................... for dei som har fått godkjent å gå opp til utsett prøve. Dersom du ikkje ønskjer å gå opp til eksamen da, dersom du stryk til eksamen, eller dersom du ønskjer å forbetre karakteren din, kan du melde deg opp som privatist ved ................................. ..

Oppmelding til eksamen som privatist

Dersom du seinare ønskjer å melde deg opp som privatist, skal du ta kontakt med (kontaktperson på lærestaden). Du vil få dei nødvendige skjema og bli orientert om dei fristane som gjeld. For tida gjeld m.a. dette:

Tregongersregelen

Du kan ikkje gå opp til eksamen meir enn tre gonger i det same emnet. Dersom du har meldt deg opp til eksamen og likevel ikkje skal ta eksamen, må du melde frå skriftleg at du trekkjer deg frå eksamen innan .....................i vårsemesteret og innan ...........................i haustsemesteret. Dersom du ikkje gjer det, blir dette rekna som eit forsøk.

 

Med vennleg helsing

 

Vedlegg: Eksamensmeldingsskjema
Registerkort
Giro for innbetaling av semesteravgift
(Reglar for å gå opp til utsett prøve)

Vedlegg 19

Til deltakar

 

 

 

"Kursnamn" – oppmelding til eksamen

Vi har motteke oppmelding frå deg til eksamen i ..................... . Du har gløymt å sende oss dette:

Dette brevet må returnerast saman med det som er nemnt ovanfor, til ............................ ved .............................. innan ...........................

 

Med vennleg helsing


Vedlegg 20

Til deltakar

 

 

 

"Kursnamn" – eksamen

Det blir eksamen i .................... på denne datoen/desse datoane: ............................ , kl. 09.00 – ...................

Adressa til eksamenslokalet er: .................................. Du må møte opp seinast kl. 08.45.

Legitimasjon med bilete, semesterkortet med studentnummeret ditt og kvittering for at du er oppmeld til eksamen, må takast med til eksamenslokalet. Sjå vedlagde instruks for eksamenskandidatar.

Hjelpemiddel tillatne under eksamen:

Dersom det ikkje er tillate med hjelpemiddel, skriv: "Ingen hjelpemiddel er tillatne til eksamen."

Utsett prøve

Vi minner om at det er berre dei som kan legitimere sjukdom med legeattest, som kan få høve til å gå opp til utsett prøve den ..................... .(Dersom du har gyldig forfallsgrunn og ønskjer å gå opp til utsett prøve, må du sende skriftleg søknad til .................. , poststemplaseinast ....................

Sensur

Sensurdato er ........................ . Same dag vil vi sende deg karakterutskrift. Vi må be om at ingen ringjer til for å spørje om resultata. Men frå og med sensurdatoen kan du ringje ein eigen sensurtelefon: ……………. Følg dei tilvisingane du får der. Du blir bedt om å identifisere deg med studentnummer og fødselsdato.

 

Med vennleg helsing

 

Vedlegg: Instruks for eksamenskandidatar
Semesterkort (dersom du ikkje har motteke semesterkort for dette semesteret tidlegare)
Kvittering for at du er oppmeld til eksamen (kopi av eksamensmeldingsskjemaet)

Vedlegg 21

Til ....................................................... (fagleg ansvarleg eining)

 

 

 

Eksamen i "kursnamn": "dato for eksamen"

Vi legg ved ei liste over alle eksamenskandidatane. Vi foreslår denne arbeidsfordelinga mellom Institutt/avdeling for ..................... og ...............................(arrangør) i samband med eksamen som er nemnd ovanfor.:

Institutt/avdeling for ................................ har desse oppgåvene:

...................................(arrangør) syter for desse oppgåvene:

Dersom instituttet/avdelinga har kommentarar eller innvendingar til denne arbeidsfordelinga, vil vi gjerne ha ein rask tilbakemelding slik at vi kan unngå problem med eksamensavviklinga.

 

Med vennleg helsing

 

 

Kopi til: Fagleg ansvarleg


Vedlegg 22

Omfattande evalueringsskjema

 

Kurstittel:

Prosjektnr:

 

 

1 Korleis fekk du kjennskap til kurset?

 

 

Kurskatalog frå ................................ (arrangør)

 

Internett

 

Annonse i fagtidsskrift

 

Tips frå kolleger, venner osv.

 

Annonse i avis

 

Informasjon frå arbeidsgivar

 

Kurskatalog frå Statens lærarkurs

 

Oppslag på arbeidsplassen

Kommentarar:

 

 

 

På dei neste spørsmåla bruker du ein poengskala frå 1 til 5, der 1 er botn og 5 er topp.

 

2 Di meining om SEU som kursarrangør

 

 

Kor fornøgd er du med informasjonen du fekk før kurset?

 

Kor fornøgd er du med informasjonen du fekk under kurset?

 

Kor fornøgd er du med kursmateriellet?

 

Tilrettelegging generelt.

 

Kommentarar:

 

 

 

 

 

 

 

3 Di vurdering av kurset sett ut frå dette:

 

Fagleg fornying og utvikling

 

Kursleiar

 

Praktisk nytte i eige arbeid

 

Pedagogisk tilrettelegging/arbeidsmåtar

 

Utveksling av erfaringar saman

 

 

 

med andre kursdeltakarar under samlinga(ne)

 

 

 

Kommentarar:

 

 

 

4 Di vurdering av desse kurselementa: (spesifikt for kvart kurs)

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarar:

 

 

5 Di vurdering av kurssamlinga:

 

Framlegg frå/diskusjonar mellom deltakarar i plenum (døme på item).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarar:

 

 

 

6 Kurset under eitt

 

 

 

 

Kva var mest positivt?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kva var mest negativt?

 

 

 


Vedlegg 23

Enkelt evalueringsskjema

  1. Kva har vore bra med kurset?

 

 

  1. Kva har vore mindre bra/dårleg med kurset?

 

 

  1. Kryss av på ein skala frå 1 til 6, der du gir di vurdering av utbyttet du har hatt av kurset:
Bortkasta kurs 1 2 3 4 5 6 Svært nyttig kurs

Grunngi svaret:

 

 

  1. Kva forventningar har du hatt til kurset?

 

 

  1. Vart forventningane innfridde? Ja Nei

Grunngi svaret anten det er positivt eller negativt.

 

 

  1. Ordet er fritt! Gi ris eller ros, kom med innspel eller gi forslag til korleis kurset kan forbetrast:

 

 

 


Vedlegg 24

Etterutdanning, rettar og plikter

Offentleg ansvar, utdrag frå Læreplan for skoleverket, stortingsmeldingar og universitets- og høgskolelova.

  1. Læreplan for grunnskole, vidaregåande opplæring, vaksenopplæring -- generell del:
    "Grunnutdanning vil ikke lenger strekke til for livslang yrkesutøvelse. Omstilling og dermed kunnskapsfornyelse vil være det stabile livsinnslag. Den kunnskap de voksne har fått i grunnutdanningen, må derfor både vedlikeholdes og fornyes. Utdanningsverket må være åpent, slik at det blir mulig å vende tilbake til opplæring gjennom hele livet og fra alle yrker, uten store formelle hinder."
  2. St.meld. nr. 43 1988/89, "Mer kunnskap til flere":
    "Alle offentlige høgere utdanningsinstitusjoner har et ansvar for å gi et tilbud om etterutdanning." Dette følger bl.a av lov om voksenopplæring som gir etterutdanning i høgere utdanning som statens ansvar, jf § 2,3 og 15."
  3. St.meld. nr. 40 1990/91, "Fra visjon til virke" om høgare utdanning
    "De krav til omstilling som moderne arbeidsliv stiller til arbeidsstyrken, gjør det tvingende nødvendig å øke innsatsen innen etter- og videreutdanning for å sikre at arbeidsstyrken opprettholder og utvikler sin kompetanse."
  4. Universitets- og høgskolelova: Kap. 1, § 2 punkt 5
    "Institusjonene har ansvar for å gi eller organisere tilbud om etterutdanning på sine fagområder."

Ansvar for partane i arbeidslivet – rettar og plikter i høve til avtaleverket:
Utdrag frå hovudavtalen i staten, hovudavtalen for kommunal sektor, hovudavtalen for arbeidstakarar i privat sektor.

1. Hovudavtalen i staten § 22 Kompetanseutvikling:

  1. "Det er et viktig at mål og midler for personalutvikling inngår i virksomhetsplan og budsjett. Oppbygging, vedlikehold og utvikling av de tilsattes kompetanse er av avgjørende betydning for at virksomheten skal ha evne og mulighet til å løse sine oppgaver og møte de omstillingsbehov den står overfor på kort og lang sikt. De tilsatte på alle nivåer i virksomheten, og på alle trinn av sitt yrkesliv må sikres muligheter til å mestre nye krav og framtidige behov gjennom kompetansegivende arbeidsoppgaver og andre utviklingstiltak. Det er viktig at statsansatte har kompetanse som er rettet inn mot å understøtte verdiskapningen, både i privat og offentlig sektor. Kompetansegivende oppgaver er også viktig for å gi de tilsatte mulighet til å kvalifisere seg til andre stillinger i virksomheten."
  2. Det bør skje en jevnlig utveksling av vurderinger om behov, tiltak og ønsker når det gjelder kompetanseutvikling mellom den enkelte tilsatte og nærmeste overordnede. Medarbeidersamtaler er en viktig måte å få dette til på.

§ 24 Kompetanseutvikling i virksomheten:
"Ledelsen har ansvar for kompetanseutvikling i virksomheten. Det vil være en del av den enkelte leders resultatansvar å bidra til en kompetanseutvikling som gjør virksomheten bedre i stand til å utføre sine oppgaver og møte nye utfordringer. De tillitsvalgtes medvirkning skjer i henhold til Hovedavtalen/tilpasningsavtalen."

2. Hovudavtalen for kommunalt tilsette:

§ 15 Opplæring/personalutvikling:
Denne avtalen bygger bl.a. på de prinsipper som er nedfelt i handlingsplan for kompetanseoppbygging og personalutvikling.

§ 15-1 Opplærings-/utviklingsplan
"I hver kommune skal det utarbeides en opplærings-/utviklingsplan. Planen skal inngå som en del av den samlede kommuneplan og ajourføres samtidig med denne."

§ 15-4 Med opplærings og utviklingstiltak menes:

  1. tiltak for at arbeidstakeren skal holdes à jour innenfor nåværende stilling, og som er hjemlet i godkjent opplæringsplan.
  2. tiltak som ledd i den interne karriere-/utviklingsplanlegging for å gjøre arbeidstakeren i stand til å gå over i annen stilling i kommunen, og som er hjemlet i godkjent opplæringsplan.
  3. opplæring som har betydning for arbeidstakerens personlige karriereutvikling, og som faller utenfor kommunene opplærings- og utviklingsplan.

3. Hovudavtalen for arbeidstakarar i privat sektor:

"Partene understreker det verdifulle i at arbeidstakerne stimuleres til å øke sine kunnskaper og styrke sin kompetanse, samt at bedriftene legger stor vekt på planmessig opplæring av sine ansatte, ved eksterne eller interne tilbud."

§ 16.2 Etter- og videreutdanning
Etter- og videreutdanning er et særlig viktig virkemiddel i utviklingen av bedriftenes konkurranseevne. Alle ledd i verdikjeden er aktuell kompetanse en forutsetning for at bedriften skal kunne ta imot og nyttegjøre seg ny viten. Utviklingen av kompetanse gjennom etter og videreutdanning må bygge på bedriftens nåværende og framtidige behov. Dette må ta utgangspunkt i de mål bedriften har for sin virksomhet.

Med etterutdanning menes vedlikehold av kompetanse innenfor nåværende stilling, mens videreutdanning omfatter kvalifisering for nye og mer kvalifiserte oppgaver i bedriften. Både bedriften og den enkelte medarbeider har interesse for så vel etterutdanning som videreutdanning, og må derfor ta ansvar for utvikling av slik kompetanse.

§ 16.3 Tiltak/virkemidler
Den enkelte bedrift skal legge fram sine mål for framtidig utvikling som grunnlag for kartlegging av bedriftens behov for kompetanse. Det er bedriftens ansvar, i samarbeid med de ansatte, å foreta kartleggingen og initiere eventuelle tiltak. Kartleggingen oppdateres vanligvis en gang per år. Der hvor det er et gap mellom bedriftens nåværende kompetanse og framtidige behov, forutsettes dette dekket med aktuelle opplæringstiltak eller med andre virkemidler. Kostnadene til etter- og videreutdanning i samsvar med bedriftens behov er bedriftens ansvar."

Tilbake til toppen av dokumentet